SPOZNAVNI TABOR V BOHINJU

22. 1. 2024

Malo pozno se javljamo iz tretje skupine, ampak smo se odločili, da bomo delili našo izkušnjo, kako nam je bilo na taboru v CŠOD Bohinj. 4. oktobra smo po zajtrku spakirali še zadnje stvari ter se odpravili na pot proti Bohinju. Vožnja do Bohinja je bila kar zanimiva, fantje smo se zelo veselili, komaj smo čakali, da prispemo do cilja. Po poti smo se tudi ustavili na Bledu, se fotografirali za »družinsko sliko« (tako smo se pošalili ter se dogovorili, da so vzgojitelji naši starši). Potem smo nadaljevali pot proti Bohinju. Po prihodu v Bohinj nas je z nasmehom pričakala gospa Erika in nam pokazala prostore. Potem so nam dodelili sobe, mi smo se razpakirali ter odšli v učilnico, kjer smo se dogovarjali za cilje skupine ter naredili skupinsko zastavo. Nato je napočil čas, ki smo ga fantje nestrpno čakali – KOSILO. Po kosilu smo se z vzgojitelji odločili, da zaradi slabega vremena prestavimo aktivnosti, tako smo se tisti dan odpravili v Vodni park Bohinj, kjer smo fantje zelo uživali, vsem so bili všeč tobogani, nekaterim pa tudi plezalna stena. Po 3 urah kopanja smo se odpravili nazaj v dom na večerjo. Zvečer smo se igrali skupinske igre in nato odšli spat. Naslednji dan smo šli na kajak in na plezalno steno. Pot do plezalne stene smo morali preveslati, ampak smo preživeli. Plezalna stena je v višino merila 20 m. Vsi smo se dobro odrezali, nekateri bolje kot drugi, ampak vsi smo bili dobri. Do vrha smo prišli štirje. Za konec smo merili čas, kdo je najhitreje na vrhu in najbolje se je odrezal Urban. Nato smo se odpravili nazaj na kosilo. Popoldan smo se odpravili na pohod okoli Bohinjskega jezera. Urban in Žan sta se odpravila do Hudičevega mostu ter do pokopališča vojakov 2. svetovne vojne, kot cela skupina pa smo se srečevali na 3 točkah, kjer smo igrali skupinske igre, nato smo se vrnili v dom. Zvečer smo zakurili taborni ogenj, čeprav je sprva kazalo, da ne bo nič, je naš »gazda« Tadej vse uredil. Pojedli smo še klobase in nato odšli spat. Naslednje jutro smo odšli streljat z lokom, kjer nam je gospa Erika natančno pokazala, kako se dela z lokom. Po tem smo se spakirali ter naložili še zadnje stvari v kombi ter se odpravili nazaj proti zavodu.

Vtisi iz tabora:

»Fuuul mi je blo zanimivo, dobr, zelo mi je blo ušeč k smo bli na bazenu.« (Žan)

»Sem se zelo zabaval in sem se zelo utrudil.« (Sead)

»Blo mi je fajn, nism uživu.« (Denis)

»Na taboru mi je blo fuuuuuul dobr, najboljše mi je bilo na plezanju, kjer sem premagala svoj strah ter večerne skupinske igre.« (Vzgojiteljica Urška)

»Blo mi je fletn, uživu sm, ful mi je blo jako k sm pršu najhitrej pr plezanju, tut ful dobri so mi bli bazeni.« (Urban)